4 Ιουλίου 2017

Η κατάρρευση του brand «Ελλάδα» στην 30η θέση

Η κατάρρευση του brand «Ελλάδα» στην 30η θέση 
 Ενώ οι αποδόσεις των ελληνικών ομολόγων βρέθηκαν σε χαμηλό 8ετίας εν μέσω σεναρίων για πιθανή (δοκιμαστική) έξοδο στις αγορές ως πρώτο βήμα για την επιστροφή της χώρας στην κανονικότητα, από την τελευταία παγκόσμια έρευνα Country Brand Index (CBI), της FutureBrand, η οποία καταγράφει την αξία του brand των χωρών του κόσμου, το σήμα «Ελλάδα» υποχώρησε στην 30ή θέση, ενώ πριν από μια 10ετία βρισκόταν μέσα στην πρώτη δεκάδα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου