Από το 1964 έως σήμερα το σύστημα εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση
είναι από τα πλέον πολύπαθα και συζητημένα εκπαιδευτικά ζητήματα.
Ελάχιστοι ήταν οι υπουργοί Παιδείας έως σήμερα που δεν «άγγιξαν»
δύο θέματα: Τις πανελλαδικές εξετάσεις και τις πρυτανικές εκλογές για
διοικήσεις στα ΑΕΙ.
Οι περισσότεροι από αυτούς θέλησαν να συνδέσουν τα δύο αυτά
κορυφαία ζητήματα για την εκπαιδευτική κοινότητα (το πρώτο για χιλιάδες
οικογένειες, το δεύτερο για την αίγλη της εξουσίας που μετέφερε), με μια
κεντρική εκπαιδευτική μεταρρύθμιση που θα έφερνε το όνομά τους. Τα
χρόνια που προηγήθηκαν απέδειξαν ότι μια αλλαγή τέτοιας εμβέλειας που
δεν έχει προσεκτικά μελετηθεί, μπορεί πολύ πιο εύκολα να καταστρέψει
παρά να βελτιώσει μια πολιτική καριέρα.
Ετσι, «από το 1964, έτος κατά το οποίο ξεκίνησαν οι διαδικασίες για
την επιλογή των υποψηφίων για την εισαγωγή στα πανεπιστήμια από το
υπουργείο Παιδείας, το σύστημα εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση
είναι ένα από τα πιο συζητημένα εκπαιδευτικά ζητήματα».
Με τη φράση αυτή ξεκινάει η μελέτη που ολοκλήρωσε πρόσφατα ο
Εθνικός Οργανισμός Εξετάσεων και στην οποία καταγράφονται… 53 χρόνια
εξεταστικών μεταρρυθμίσεων. Με τα τελευταία δέκα, το εξεταστικό σύστημα
να έχει μεταβληθεί κυριολεκτικά στην πολιτική εμμονή κάθε υπουργού
Παιδείας, χωρίς κανένας ωστόσο να κατορθώσει να παρουσιάσει μια πρόταση
αξιόπιστη.
Πηγή/Διαβάστε τη συνέχεια του άρθρου : http://www.tovima.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου