Πόσο τέλεια ιδέα επιχειρηματικά να κολλάς στο προϊόν που πουλάς μια ετικέτα το οποίο να προβλέπει το μέλλον; Πόσο μακρινό είναι αυτό το μέλλον; Τόσο… όσο, για να μην εκτεθείς ακόμη κι αν πέσεις έξω σε όλες σου τις προβλέψεις!
Μία τέτοια ιδέα είχε η γερμανική εταιρεία σοκολάτας «Hildebrand», η οποία αποφάσισε να δώσει στους πελάτες της μία ιδέα για το πώς θα εξελισσόταν ο 20ς αιώνας, κολλώντας κάποιες φουτουριστικές ετικέτες πάνω στις σοκολάτες που πουλούσε.
πηγή/διαβάστε περισσότερα: http://www.ratpack.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου