22 Νοεμβρίου 2017

Ανεξαρτητοποίηση του Γιάννη Σταύρου, στο Δήμο Ωρωπού

Επιστολή ανεξαρτητοποίησης του δημοτικού συμβούλου Γιάννη Σταύρου προς τον πρόεδρο του δημοτικού συμβουλίου δήμου Ωρωπού και με κοινοποίηση στο δημοτικό συμβούλιο:

"Κύριε Πρόεδρε,
Κάνοντας χρήση των διατάξεων του άρθρου 66 του Νόμου 3852/2010 και του άρθρου 94 παρ. 4 του ΚΔΚ, σας δηλώνω την ανεξαρτητοποίησή μου από την δημοτική Παράταξη “ΠΡΩΤΑ Ο ΔΗΜΟΤΗΣ” του Δημάρχου Θωμά Ρούσση.

Όπως είναι γνωστό με την Παράταξη αυτή συμμετείχα στις Δημοτικές Εκλογές του Μαϊου 2014 και με την στήριξη των δημοτών του Ωρωπού εκλέχτηκα Δημοτικός Σύμβουλος για να προσφέρω τις υπηρεσίες μου στον Δήμο Ωρωπού.
Όμως κατά τη διάρκεια της θητείας μου, “είχα την απαίτηση να πάρω κάποια έμμισθη θέση στη δημοτική ομάδα ή να με χρίσει ο Δήμαρχος Αντιδήμαρχο” που και τα δύο δεν έγιναν.
Αυτή θα είναι και η αιτιολογία που θα χρησιμοποιήσει ο Δήμαρχος κος Θωμάς Ρούσσης για να απαξιώσει τις πραγματικές και πολύ γνωστές σε αυτόν αιτίες της αποχώρησής μου από την Παράταξη “ΠΡΩΤΑ Ο ΔΗΜΟΤΗΣ”. Είναι άλλωστε κάτι που περιμένω να συμβεί, για να παραπληροφορηθούν οι συνδημότες μας για την απόφασή μου αυτή, η οποία είναι λογικό να μην αρέσει στον κο Ρούσση και σε όσους τον στηρίζουν.
Τα πραγματικά όμως αίτια της ανεξαρτητοποίησής μου είναι, η πλήρης διαφωνία μου με την πολιτική που ακολουθεί, ιδίως το τελευταίο χρονικό διάστημα, η Διοίκηση του Δήμου, η οποία πιστεύω ότι είναι εντελώς αντίθετη με ό,τι χρειάζεται ο τόπος μας για να πάει μπροστά και να έχει ανάπτυξη και κοινωνική φροντίδα. Και οι δύο αυτές έννοιες τελικά αποδείχθηκαν άγνωστες λέξεις για τη Δημοτική Αρχή, παρόλο που ήταν οι βασικοί μας στόχοι όταν αναλάβαμε τις τύχες του Δήμου. Και το χειρότερο ακόμη είναι, ότι έστω για τα δύο τελευταία χρόνια της θητείας μας δεν υπάρχουν καθόλου σημάδια ελπίδας για οποιαδήποτε ανάπτυξη, γιατί η αυτοκριτική οριστικά και αμετάκλητα έχει αντικατασταθεί με την αλαζονεία της δημοτικής εξουσίας.
Η έλλειψη αυτή της ελπίδας και οι συνεχόμενες λανθασμένες αποφάσεις που έχουν άμεση σχέση με το γενικό συμφέρον του Δήμου, εξάντλησαν και τα τελευταία αποθέματα της υπομονής μου και μου έγινε απαγορετικοί λόγοι για την αξιοπρέπειά μου και την εμπιστοσύνη των συνδημοτών μου, να εξακολουθώ να στηρίζω πολιτικές που εξυπηρετούν μόνο προσωπικά συμφέροντα των λίγων αρεστών στη Διοίκηση του Δήμου.
Κύριε Πρόεδρε, κύριοι συνάδελφοι,
Περιμένω την προσπάθεια απαξίωσης της απόφασής μου αυτής, αλλά καθόλου δεν με αγγίζει. Στα τρεισήμισι χρόνια που υπηρέτησα από τη θέση της Συμπολίτευσης το Δήμο μας και τους συνδημότες μας, το έκανα με πίστη στον όρκο που έδωσα και στο καθήκον μου σαν άνθρωπος με αλληλεγγύη μέσα στην κοινωνία μας. Προσπάθησα, δούλεψα και έτρεξα για το γενικό συμφέρον με όποιες δυσκολίες και αν αντιμετώπισα, ακόμη και σε βάρος των προσωπικών μου αναγκών. Το κοινό καλό ήταν το κύριο μέλημά μου και δεν μπορώ να ανέχομαι άλλο το καλό να είναι μόνο των λίγων και εκλεκτών της Διοίκησης του Δήμου.
Κύριε Πρόεδρε, κύριοι συνάδελφοι,
Επίσης, είναι απόφασή μου από τη θέση πλέον του Ανεξάρτητου Δημοτικού Συμβούλου να συνεχίσω να υπηρετώ τους συνδημότες μου, για να εξακολουθώ να τους προσφέρω σύμφωνα με τις δυνατότητες και τις αρχές μου, γιατί τιμώ και σέβομαι την εμπιστοσύνη που έδειξαν στο πρόσωπό μου."

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου