Σύμφωνα με δημοσίευμα του «Ελεύθερου Τύπου», με περίπου 4.010 εποχικούς υπαλλήλους θα ενισχυθούν διάφορες ΔΕΚΟ μέσα στο 2018. Οι προσλήψεις θα γίνουν σταδιακά όλο το χρόνο και θα αφορούν προσωπικό που προσλαμβάνεται με συμβάσεις ορισμένου χρόνου από 4 έως 8 μήνες.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου