«Δεν δίνεις το αίμα σου, δίνεις δέκα λεπτά από τον χρόνο σου». Δεν νομίζω να υπάρχει άνθρωπος από μια ηλικία και πάνω που να μην θυμάται αυτό το πολύ επιτυχημένο σλόγκαν στις διαφημίσεις της αιμοδοσίας που είχαν ξεκινήσει να προβάλλονται στα '90s.
Με εύγλωττο και πολύ παραστατικό τρόπο, το Εθνικό Κέντρο Αιμοδοσίας είχε πετύχει τότε να αποσαφηνίσει πόσο εύκολη, γρήγορη, ασφαλής και καίριας σημασίας για όλους μας είναι η διαδικασία της εθελοντικής αιμοδοσίας, πόσο πρέπει να μας αφορά και πόσο επιτακτική ανάγκη είναι να τη βάλουμε στην ατζέντα μας – αν μπορούμε.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου