21 Αυγούστου 2018

Ένωσαν γηροκομείο και νηπιαγωγείο και το αποτέλεσμα είναι συγκινητικό

Ενα πρωτότυπο κοινωνικό πείραμα έγινε στο Σιάτλ των Η.Π.Α. που δίνει χαρά στους ηλικιωμένους αλλά και τα παιδιά. Συγκεκριμένα, στο St. Vincent αποφάσισαν να συστεγάσουν ένα γηροκομείο με ένα νηπιαγωγείο και το αποτέλεσμα είναι εκπληκτικό.
Είναι γεγονός πως περίπου το 43% των ηλικιωμένων βιώνουν τον κοινωνικό αποκλεισμό. Ωστόσο στο Σιάτλ αποφάσισαν να το αλλάξουν αυτό. Ετσι οι 400 ηλικιωμένοι του γηροκομείου συναναστρέφονται καθημερινά με παιδιά προσχολικής ηλικίας του Intergenerational Learning Center, συνομιλούν και παίζουν μαζί τους.
Πηγή/Διαβάστε περισσότερα:https://www.tilestwra.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου