Από τη Φωλιά των Κου Κου βγήκε την Τετάρτη το πρωί η Ντορέττα Παπαδημητρίου. Η γνωστή παρουσιάστρια και ηθοποιός, βρίσκεται αυτή τη στιγμή εκτός τηλεόρασης. Η ίδια εξηγεί πώς έληξε η συνεργασία της με τον ΣΚΑΪ:
Πηγή/Διαβάστε περισσότερα:https://www.zappit.gr
Πηγή/Διαβάστε περισσότερα:https://www.zappit.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου