Η αύξηση της τιμής του συναλλάγματος ωφέλησε τους εμπόρους της Αδριανούπολης. Καθώς άρχισαν να γίνονται εκδρομές για ψώνια από Βουλγαρία και Τουρκία, τα μαγαζιά βάζουν πια τιμοκαταλόγους στα βουλγαρικά και στα ελληνικά. Ιστοσελίδες στα βουλγαρικά ετοίμασαν μίνι λεξικά για ψώνια. Ο δήμος για να διαφημίσει την πόλη περισσότερο, άρχισε διαφημίσεις στα βουλγαρικά και στα ελληνικά.
Πηγή/Διαβάστε περισσότερα:https://www.pronews.gr
Πηγή/Διαβάστε περισσότερα:https://www.pronews.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου