4 Νοεμβρίου 2018

Μια γυναίκα κυκλοφορεί με ταξί και εξιστορεί τις εμπειρίες της

Με κίνδυνο να στοχευθώ και να μην ξαναβρώ ποτέ ταξί σε όλο το λεκανοπέδιο Αττικής αποφάσισα να αφηγηθώ τις εμπειρίες μου με την κίτρινη φυλή, σαν βετεράνος του είδους.
Για να μην παρεξηγηθώ, είμαι ταγμένη λάτρης των ταξί. Έχουν σταθεί δίπλα μου σε καλές και κακές στιγμές, με έχουν σώσει από άπειρα αργοπορημένα ραντεβού, συνεντεύξεις για δουλειά, εξεταστικές κτλ κτλ. Όποιος βρίσκεται εκεί έξω και έχει την ίδια κάκιστη σχέση με το χρόνο όπως εγώ, μπορεί να καταλάβει την αίσθηση της νίκης που νιώθω όταν κάθομαι αναπαυτικά στην πίσω θέση, κι ας κλαίω μέσα μου τα 5-10-15 ευρώ. Είναι και ο βασικός λόγος που τα χρήματά μου τελειώνουν πάντα πριν τις 25 του μήνα.
Πηγή/Διαβάστε τη συνέχεια : https://www.newsbeast.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου