2 Νοεμβρίου 2018

Τι αλλάζει στο Facebook και πού ποντάρει ο Ζάκερμπεργκ

Ο Μαρκ Ζάκερμπεργκ φαίνεται πως γυρίζει την πλάτη του στη μετάδοση των ειδήσεων (newsfeed) του Facebook και ποντάρει στα βίντεο, την ανταλλαγή μηνυμάτων (messaging) και τα stories. Ο ιδρυτής και επικεφαλής του Facebook θεωρεί ότι έχει επέλθει κορεσμός όσον αφορά στην εγγραφή νέων χρηστών και αναζητεί μία νέα στρατηγική του μέσου κοινωνικής δικτύωσης με στόχο να φέρει περισσότερο κόσμο.
Πηγή/Διαβάστε περισσότερα:https://www.newsbeast.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου