1 Δεκεμβρίου 2018

Το πείραμα με τα φτηνά παπούτσια σε εξωφρενικές τιμές που ξεγέλασε τους καταναλωτές

Το μάρκετινγκ επιμένει πως αν σερβίρεις φαστ φουντ σε εστιατόριο με λινά τραπεζομάντιλα και βαρύ διάκοσμο, ο πελάτης θα πιστέψει πως πρόκειται για υψηλή γαστρονομία. Και θα είναι κάτι παραπάνω από πρόθυμος να το χρυσοπληρώσει, μιας και το περιτύλιγμα παίζει εξίσου σημαντικό ρόλο με το ίδιο το προϊόν. Το φαστ φουντ δεν έχει τώρα την ίδια γεύση, δεν είναι το ίδιο που τρως στα όρθια έξω από την καντίνα της γειτονιάς, είναι άλλο πράγμα.
Πηγή/Διαβάστε περισσότερα:https://www.newsbeast.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου