22 Μαΐου 2019

Διαζύγιο για τον Παύλο Χαϊκάλη και την Μαρία Λύκου

Μετά από δέκα χρόνια κοινής πορείας και τέσσερα χρόνια γάμου ο Παύλος Χαϊκάλης και η Μαρία Λύκου αποφάσισαν να τραβήξουν δρόμους χωριστούς. Σύμφωνα με ρεπορτάζ του περιοδικού Hello, η απόφασή τους αυτή, όπως μαρτυρούν άνθρωποι του πολύ στενού τους περιβάλλοντος, πάρθηκε με ψυχραιμία και πάντα μέσα από το πρίσμα της αγάπης και της εκτίμησης που δένει το ζευγάρι όλα αυτά τα χρόνια.
Πηγή/Διαβάστε περισσότερα:https://www.protothema.gr

1 σχόλιο:

  1. Κατά τη διάρκεια της αναζήτησής μου στο GOOGLE για βοήθεια για να βγάλω τον πρώην εραστή μου, ο οποίος θα αποκτούσε το διαζύγιο, συναντήθηκα αυτόν τον υπέροχο άνδρα που ονομάζεται DR.AGBAZARA, ο οποίος έκανε ωραία δουλειά βοηθώντας μου να βγάλω το διαζευγμένο σύζυγό μου εντός 48 ωρών. τέτοια πράγματα μπορεί να είναι δυνατά, αλλά τώρα είμαι μια ζωντανή μαρτυρία γι 'αυτό επειδή το AGBAZARA TEMPLE έφερε πραγματικά τον εραστή μου πίσω, Αν εξακολουθείτε να αμφιβάλλετε γιατί να μην επικοινωνήσετε με το DR.AGBAZARA TEMPLE στο email: ( agbazara@gmail.com ) Ή WHAT'SAPPS ( +2348104102662 ), Τότε σας υπόσχομαι ότι μετά από 48 ώρες θα έχετε λόγους να γιορτάσετε σαν κι εμένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή