10 Ιανουαρίου 2018

Μετά από 20 χρόνια άρχισε η δική του Μαντέλη για την μίζα από τη Siemens!

20 χρόνια προστασίας στον Σημίτη και τους συνεργούς του προσέφεραν οι νταβατζήδες. Ήρθε η ώρα να πληρώσουν. Η δικαιοσύνη θα σταθεί στο ύψος της.

Ξεκίνησε τη Δευτέρα και θα συνεχιστεί στις 17 Ιανουαρίου ενώπιον του Πενταμελούς Εφετείου της Αθήνας η δίκη σε δεύτερο βαθμό του πρώην υπουργού επί κυβερνήσεων Σημίτη, Τάσου Μαντέλη, που αφορά σκέλος του σκανδάλου της Siemens, και συγκεκριμένα μίζα 450.000 γερμανικών μάρκων, η οποία δόθηκε για το σύστημα ψηφιοποίησης του ΟΤΕ.

πηγή/διαβάστε περισσότερα: https://olympia.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου