20 χρόνια προστασίας στον Σημίτη και τους συνεργούς του προσέφεραν οι νταβατζήδες. Ήρθε η ώρα να πληρώσουν. Η δικαιοσύνη θα σταθεί στο ύψος της.
Ξεκίνησε τη Δευτέρα και θα συνεχιστεί στις 17 Ιανουαρίου ενώπιον του Πενταμελούς Εφετείου της Αθήνας η δίκη σε δεύτερο βαθμό του πρώην υπουργού επί κυβερνήσεων Σημίτη, Τάσου Μαντέλη, που αφορά σκέλος του σκανδάλου της Siemens, και συγκεκριμένα μίζα 450.000 γερμανικών μάρκων, η οποία δόθηκε για το σύστημα ψηφιοποίησης του ΟΤΕ.
πηγή/διαβάστε περισσότερα:
https://olympia.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου