Ξεκίνησε πριν από λίγο τηλεδιάσκεψη μεταξύ κυβέρνησης και θεσμών με βασικό θέμα την πρόοδο της τρίτης αξιολόγησης, εν όψει και της κατάθεσης του πολυνομοσχεδίου αύριο στη Βουλή.
πηγή/διαβάστε περισσότερα: https://indicator.gr
πηγή/διαβάστε περισσότερα: https://indicator.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου