Στις 17 Ιανουαρίου θα συνεχιστεί η δίκη του πρώην υπουργού επί κυβερνήσεων Σημίτη, Τάσου Μαντέλη, που ξεκίνησε το πρωί στο Πενταμελές Εφετείο της Αθήνας και αφορά σκέλος του σκανδάλου της Siemens, για μίζα 450.000 γερμανικών μάρκων, η οποία δόθηκε γιά το σύστημα ψηφιοποίησης του ΟΤΕ.
Οι συνήγοροι του κ.κ. Χρήστος Μυλωνόπουλος και Γιάννης Ηρειώτης ξεκίνησαν τον… πόλεμο των ενστάσεων, ζητώντας κατ΄αρχήν την αποβολή του δημοσίου από την πολιτική αγωγή.
πηγή/διαβάστε περισσότερα:
https://olympia.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου