11 Ιανουαρίου 2018

ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ: Ο ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΜΑΝΤΕΛΗ ΖΗΤΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΠΕΣΕΙ Η ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΓΙΑ ΞΕΠΛΥΜΑ ΓΙΑΤΙ Η ΜΙΖΑ ΚΑΤΑΤΕΘΗΚΕ…ΣΤΗΝ ΕΛΒΕΤΙΑ !!!

Στις 17 Ιανουαρίου θα συνεχιστεί η δίκη του πρώην υπουργού επί κυβερνήσεων Σημίτη, Τάσου Μαντέλη, που ξεκίνησε το πρωί στο Πενταμελές Εφετείο της Αθήνας και αφορά σκέλος του σκανδάλου της Siemens, για μίζα 450.000 γερμανικών μάρκων, η οποία δόθηκε γιά το σύστημα ψηφιοποίησης του ΟΤΕ.

Οι συνήγοροι του κ.κ. Χρήστος Μυλωνόπουλος και Γιάννης Ηρειώτης ξεκίνησαν τον… πόλεμο των ενστάσεων, ζητώντας κατ΄αρχήν την αποβολή του δημοσίου από την πολιτική αγωγή.

πηγή/διαβάστε περισσότερα: https://olympia.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου