Συνεχίζεται η προσπάθεια του συνεταιρισμού για την υλοποίηση τοπικής συγκοινωνίας και διασύνδεσης της περιοχής με τα μέσα σταθερής τροχιάς. Ζητούμε νέα συνάντηση με τον αντιδήμαρχο για την εύρεση λύσης στα πλαίσια του εφικτού και των πόρων με νέα επιστολή.
πηγή/διαβάστε περισσότερα: http://www.sdip.gr
πηγή/διαβάστε περισσότερα: http://www.sdip.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου