5 Φεβρουαρίου 2018

Μετά το χάος με τη Nutella τα σούπερ μάρκετ βάζουν «φρένο» στις υπερβολικά μεγάλες εκπτώσεις

Η αλυσίδα σούπερ μάρκετ Intermarche στη Γαλλία ανακοίνωσε ότι θα σταματήσει τις προωθητικές ενέργειες προϊόντων με μείωση της τιμής τους ως και 70%, όπως έκανε με την πραλίνα φουντουκιού Nutella στα τέλη Ιανουαρίου με αποτέλεσμα να προκληθούν σκηνές χάους στα καταστήματά της.
πηγή/διαβάστε περισσότερα: http://www.lifo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου