Από σήμερα και για περίπου 30-40 μέρες η γραμμή θα
λειτουργεί με ντιζελοκίνητα τρένα για να δοκιμαστεί και να τεθεί σε
χρήση η ηλεκτροκίνηση και η σηματοδότηση της γραμμής.
Σε
3 ώρες και 40 λεπτά Αθήνα-Θεσσαλονίκη. Από την Τρίτη 29 Ιανουαρίου
τέθηκε σε λειτουργία η νέα Σιδηροδρομική Γραμμή Αθήνα – Θεσσαλονίκη,
αφού παραδόθηκε και το τελευταίο τμήμα της νέας γραμμής μεταξύ
Λιανοκλαδίου – Δομοκού.
«Με τα έργα αυτά, η ΕΡΓΟΣΕ ολοκληρώνει το εμβληματικό για το σιδηρόδρομο μεγάλο έργο της κατασκευής της νέας σιδηροδρομικής γραμμής του βασικού σιδηροδρομικού άξονα της χώρας ”Πειραιάς – Αθήνα – Θεσσαλονίκη” με σύγχρονη, πλήρως διαλειτουργική διπλή ηλεκτροκινούμενη γραμμή» επισημαίνει σε ανακοίνωσή της η διοίκηση της ΕΡΓΟΣΕ.
Πλέον με την χρήση της ηλεκτροκίνησης το δρομολόγιο Αθήνα-Θεσσαλονίκη θα γίνεται σε 3ώρες και 40 λεπτά.
«Με τα έργα αυτά, η ΕΡΓΟΣΕ ολοκληρώνει το εμβληματικό για το σιδηρόδρομο μεγάλο έργο της κατασκευής της νέας σιδηροδρομικής γραμμής του βασικού σιδηροδρομικού άξονα της χώρας ”Πειραιάς – Αθήνα – Θεσσαλονίκη” με σύγχρονη, πλήρως διαλειτουργική διπλή ηλεκτροκινούμενη γραμμή» επισημαίνει σε ανακοίνωσή της η διοίκηση της ΕΡΓΟΣΕ.
Πλέον με την χρήση της ηλεκτροκίνησης το δρομολόγιο Αθήνα-Θεσσαλονίκη θα γίνεται σε 3ώρες και 40 λεπτά.
… Δείτε ολόκληρο το άρθρο στη σελίδα που δημοσιεύτηκε – Πηγή: ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΤΥΠΟΣ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου